homeride 27 & 28 juni 2020
kinderfonds

Log in

Al 4.842 Euro gedoneerd!
Teams: 10

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over HomeWalk? Bekijk dan eerst of het antwoord hieronder staat. Staat jouw vraag er niet tussen, dan staan wij je graag te woord. Je kunt per mail contact opnemen met HomeWalk via info@homewalk.nl of telefonisch via 088 221 90 00.  

Over HomeWalk

Wat is HomeWalk?

Jezelf tot het uiterste dwingen, een teamprestatie van formaat neerzetten én iets voor het goede doel doen; dat is HomeWalk. In teamverband wandelen HomeWalkers 120 kilometer binnen 24 uur. Met deze sponsorwandeltocht zamelen we geld in voor het Ronald McDonald Kinderfonds. Met iedere kilometer die HomeWalkers afleggen, verkleinen we de afstand tussen ouders en hun zieke kind. #keepingfamiliesclose 

Wie kunnen er meedoen aan HomeWalk?

Ben je een doorgewinterde wandelaar of juist nog niet? Iedereen kan meedoen aan HomeWalk! Het gaat erom dat je doorzettingsvermogen hebt én iets voor zieke kinderen en hun ouders wilt betekenen. Je wandelt met een zelfgekozen team 120 kilometer in 24 uur. Dag en nacht, in weer en wind. Ook als je minder sportief bent, kun je meedoen aan HomeWalk. Bijvoorbeeld als teambegeleider, materiaalverzorger of vrijwilliger.

Uit hoeveel teamleden bestaat een team?

Een HomeWalk-team bestaat uit (maximaal) 10 wandelaars. Daarnaast zijn er minimaal vijf begeleiders. Daarvan is er minimaal één begeleider die niet meewandelt, maar het team met een auto volgt. 

Wat zijn de rollen binnen een team?

Een HomeWalk-team bestaat uit 10 wandelaars en minimaal vijf begeleiders die niet meewandelen. Zo heeft elk team een teamcaptain. Daarnaast kan een team ook aangevuld worden met een PR en social media manager, logistiek manager, fondsenwerver en/of een verzorger. 

Hoeveel teams mogen er maximaal meedoen?

Vanuit veiligheidsoverwegingen kunnen er in totaal maximaal 100 teams deelnemen aan HomeWalk, HomeRide én HomeRun. Zo kunnen we een veilig evenement organiseren en ieder team de individuele aandacht geven die het verdient. We hopen dat we jou en je team aan de start van HomeWalk 2020 mogen verwelkomen! 

Mag ik de volle 120 km wandelen?

Als een deelnemer de volledige wandeltocht wil doen dan mag dat. Net zoals bij HomeRide en HomeRun promoten we een fullwalk niet. 120 km wandelen in 24 uur is een unieke prestatie die voor weinig mensen weggelegd zal zijn. 

Wat zijn de kosten om deel te nemen aan HomeWalk?

Per wandelaar bedragen de kosten € 75. Hiermee worden alle organisatorische kosten zoals eten en drinken onderweg, de GPS-apparaten en faciliteiten bekostigd. Begeleiders betalen € 25 per persoon. Van iedere begeleider wordt gevraagd zich via de website bij zijn/haar team in te schrijven. Daarnaast dien je als team minimaal € 7.000 aan sponsorgeld op te halen, bestemd voor de Ronald McDonald Huizen en vakantiehuizen. Tip: kijk ook eens bij de vragen/antwoorden onder het kopje 'fondsenwerving' bij de Handige documenten.

Mag ik ook wandelen voor een specifiek (vakantie)Huis?

Jazeker. Als je wandelt voor een specifiek (vakantie)Huis komen jullie sponsorgelden volledig ten goede aan dit (vakantie)Huis. 

Kan ik me ook inschrijven als het team nog niet compleet is?

Ja, dat kan. Het is zelfs verstandig om dat te doen, voordat het maximum aantal teams bereikt is. De andere teamleden kunnen zich op een later moment (maar vóór half mei 2020) bij jouw team inschrijven.

Tot wanneer kan een team zich inschrijven?

Heb je voldoende getraind en heeft je team het benodigde sponsorgeld opgehaald? Dan is inschrijving mogelijk tot half mei 2020, tenzij het maximum aantal teams bereikt is. Let op: zorg dat alle teamleden voor deze datum zijn aangemeld.

Wat voor ondersteuning kan ik van de organisatie verwachten?

De organisatie zal je diverse handvatten aanreiken, zodat jij je met je team maximaal kunt voorbereiden op het HomeWalk-weekend en voor die tijd het streefbedrag van € 7.000 kunt behalen. Denk hierbij aan diverse toolkits en downloadbestanden (onder 'Handige documenten') die beschikbaar komen zodra je als deelnemer bent ingeschreven. Daarnaast worden de teams ondersteund met fondsenwervende tips en organiseren we een informatiebijeenkomsten en een PreWalk om je als deelnemers optimaal voor te bereiden. Tot slot maak je op homewalk.nl een teampagina en persoonlijke pagina aan, die je helpen bij acties en fondsenwerving. 

Fondsenwerving

Hoe kan iemand mij sponsoren vanuit het buitenland?

Dat kan door het bedrag over te maken op NL74 RABO 0333 3338 88 onder vermelding van HomeWalk en de naam van het team of de deelnemer. Vervolgens stuur je een e-mail naar info@homewalk.nl met daarin de (bedrijfs)gegevens van de sponsor en de persoonlijke boodschap aan het gesponsorde team of HomeWalker. 
Zodra de betaling en e-mail binnen zijn, zorgen wij ervoor dat de donatie op de juiste pagina terecht komt en bij de stand van het team of de HomeWalker wordt opgeteld. Dit kan enkele dagen duren i.v.m. de betaalverwerking tussen de banken. 

Hoe kan iemand mij sponsoren?

Sponsoren gaat heel snel en simpel. Via je persoonlijke profiel of de teampagina op homewalk.nl komen je sponsoren op een donatieformulier terecht. Zij kunnen hier als particulier of als bedrijf een donatie overmaken. Betalen kan direct via iDeal of een automatische incasso of betaling per factuur (vanaf € 500). Voor meer informatie over donaties en betalingen kun je per mail contact opnemen met HomeWalk via info@homewalk.nl of telefonisch via 088 221 90 00. 

Hoe kun je als team in de gele, groene of hartjestrui wandelen?

Voor het team dat de meeste sponsorgelden binnenhaalt, de meeste acties organiseert, of de origineelste actie op poten zet, zijn er speciale truien. De respectievelijk gele, groene en hartjestrui geven letterlijk meer kleur aan het peloton en zijn een eer om te dragen. 

  • De hartjestrui: het team dat de origineelste actie organiseert, de meeste stemmen verzamelt via de poll op de Facebookpagina van HomeWalk, en vervolgens door de kinderjury als winnaar wordt gekozen. 
  • De groene trui: het team dat de meeste acties organiseert (zowel teamacties als individuele acties van teamleden worden meegeteld). 
  • De gele trui: het team dat de meeste fondsen werft.  

Voor welke felbegeerde trui gaat jouw team? 

Hoe werkt het als mijn sponsor via een factuur wil betalen?

Een sponsor kan op de website van HomeWalk een factuur aanvragen vanuit het donatieformulier. Dat kan bij donaties vanaf € 500. De factuur wordt binnen twee weken verstuurd. Voor meer informatie kun je per mail contact opnemen met HomeWalk via info@homewalk.nl of telefonisch via 088 221 90 00. 

Is het haalbaar om minimaal € 7.000 aan sponsorgelden op te halen?

Het lijkt in eerste instantie veel geld, maar in de praktijk is het heel goed haalbaar om € 7.000 aan sponsorgelden in te zamelen. Voorgaande jaren haalden de teams zelfs gemiddeld rond de € 14.000 per team op. Zeker wanneer ieder teamlid zijn of haar sociale en/of zakelijke netwerk benadert met het verzoek om te steunen, geeft dit de fondsenwerving een boost. Ook kan het totaalbedrag enorm oplopen als je samen met je teamgenoten publieksacties organiseert; goed voor de teamspirit en erg leuk om te doen! Laten we met elkaar zo veel mogelijk overnachtingen realiseren voor ouders, op loopafstand van hun kind in het ziekenhuis. Want een ziek kind kan niet zonder zijn ouders. 

Is het verplicht om € 7.000 op te halen om deel te mogen nemen aan HomeWalk?

Ja, wanneer je als team in totaal minimaal € 7.000 hebt opgehaald, is jullie startbewijs voor HomeWalk 2020 geldig en zijn jullie van harte welkom aan de start! 

Waar gaat het sponsorgeld naartoe?

Uit onderzoek is gebleken dat voor een ziek kind de aandacht, warmte en nabijheid van ouders cruciaal zijn voor het herstel. Daarom wil het Ronald McDonald Kinderfonds zoveel mogelijk zieke kinderen samen laten zijn met hun papa, mama, broertjes en zusjes. Het sponsorgeld van HomeWalk komt ten goede aan het Ronald McDonald Kinderfonds. Het Kinderfonds heeft een CBF-Keurmerk van het Centraal Bureau Fondsenwerving. Deze onafhankelijke instantie houdt toezicht op de bestedingen van fondsenwerving van HomeWalk. Als team kan je ervoor kiezen om voor een specifiek Ronald McDonald Huis of vakantiehuis te rijden. Als je hiervoor kiest, komen de sponsorgelden volledig ten goede aan dit specifieke Ronald McDonald Huis of vakantiehuis. 

Wat kan ik mijn sponsor aanbieden als tegenprestatie?

Natuurlijk kan je zelf creatieve tegenprestaties voor je sponsoren verzinnen. Heb je hier alsnog hulp bij nodig? Laat dit ons dan weten. We denken graag met je mee! Heb je een sponsor die € 5.000 of meer sponsort aan je team, dan is er een mooie logopositie beschikbaar op het algemene HomeWalk-shirt. Deze sponsoren (en hun logo) moeten vóór half maart 2020 aan ons doorgegeven worden (i.v.m. bedrukken van het HomeWalk-shirt) via info@homewalk.nl

Hebben jullie tips voor fondsenwerving?

Dat hebben wij zeker. Fondsenwerving is een echte teamprestatie. Op de social media kanalen en in de nieuwsbrief van HomeWalk komen regelmatig fondsenwervende tips voorbij. Laat je ook inspireren door acties van andere HomeWalk-teams. Denk hierbij aan het organiseren van een veiling of een diner, laat je trainingskilometers sponsoren of verkoop speciale HomeWalkkoekjes en [t]Huiswijn. Uiteraard denken wij graag met je mee! Kijk voor nog meer tips en informatie onder het kopje 'Fondsenwerving' bij Handige documenten. 

Veiligheid

Gaat HomeWalk altijd door?

HomeWalk gaat in principe altijd door, tenzij er sprake is van extreme (weers)omstandigheden. 

Hebben jullie tips voor wandelen in de nacht?

Met het samenstellen van de route is zoveel mogelijk rekening gehouden met goed geasfalteerde wegen en verlichte fietspaden. Desalniettemin is het fijn als je van te voren al een aantal keer in het donker hebt gewandeld om aan het idee te kunnen wennen. Daarnaast zijn deelnemers verplicht om een veiligheidshesje (met ledverlichting) te dragen in de nacht. 

Hoe gaat de organisatie om met gevaarlijke verkeerspunten?

De organisatie brengt alle gevaarlijke punten op de route in kaart en zal de nodige maatregelen nemen zoals het plaatsen van waarschuwingsborden, extra verlichting of het verzorgen van verkeersregelaars op onoverzichtelijke kruisingen. Houd je te allen tijde aan de verkeersregels. Blijf ten slotte goed communiceren met je teamleden als je onderweg paaltjes, hobbels of kuilen tegenkomt. 

Hoe is de EHBO geregeld?

Op ieder checkpoint is een EHBO post aanwezig en er rijdt een mobiel EHBO team rond dat je via HomeWalk Headquarters kan oproepen. Headquarters stuurt vervolgens een medisch team naar de locatie waar jullie je op dat moment bevinden. Uiteraard kan je in het geval van ernstige gevallen direct 1-1-2 inschakelen (licht in ieder geval HomeWalk Headquarters in).  

Is het niet gevaarlijk om ‘s nachts te wandelen?

HomeWalk neemt allerlei voorzorgsmaatregelen om het wandelen in de nacht zo veilig mogelijk te maken. Zo streven we ernaar om over de volledige route verlichte fietspaden uit te zoeken. Het risico om 's nachts te vallen of tegen een obstakel aan te wandelen, kan bovendien behoorlijk verminderd worden als je goed voorbereid bent op het wandelen in het donker. We raden aan om met het volledige team minimaal twee keer 's nachts te trainen en een hesje met led verlichting te dragen. De ervaring van onze andere evenementen, HomeRide en HomeRun, leert dat er mede door de hoge kwaliteit van fietspaden in Nederland, zelden problemen zijn. Tip: in de nacht is het raadzaam om twee fietsers als begeleiding per wandelaar in te zetten. Zo is het volledige team beter zichtbaar. 

Is het verplicht om met verlichting te wandelen?

Ja, elke deelnemer is verplicht om een hesje met led verlichting te dragen tijdens het wandelen. HomeWalk blijft een 24-uurs tocht en we wandelen dus ook een groot gedeelte in het donker (de zon is onder van 22.00-05.30 uur). De organisatie zoekt een route uit die zo goed mogelijk verlicht is. 

Moet ik in gezonde conditie verkeren om mee te kunnen doen?

Voor deelname aan HomeWalk is een gezonde basisconditie gewenst. Deelnemers wordt van te voren gevraagd een medische verklaring te ondertekenen die je bij de start aan de organisatie overhandigt. Deze verklaring vind je - als je bent ingelogd - bij de handige documenten/downloads onder het kopje 'begeleiding'. Daarnaast kan je het zo zwaar maken als je zelf wil. Heb je een mindere wandelconditie? Dan fiets je bijvoorbeeld maar één of twee etappes. Bij enige twijfel over je eigen gezondheid of die van je teamgenoten tijdens HomeWalk stop je direct met wandelen en neem je contact op met het medische team. 

Waarom wandelen we in de nacht?

HomeWalk is een 24 uur durende sponsorloop. Die 24 uur staan symbool voor de zorg van ouders voor hun zieke kind; die gaat ook 24 uur per dag door. Daarnaast horen wij van de deelnemers van HomeRide en HomeRun dat het deelnemen in de nacht meerwaarde heeft. HomeWalk is een van de weinige sponsorlopen in Nederland waar deelnemers ook ’s nachts wandelen. Dit geeft zowel op sportief gebied als qua beleving een extra dimensie. 

Worden de teams gevolgd via een track&trace systeem?

Ja, de teams worden door de organisatie gevolgd via een tracker die zij verplicht de gehele route bij zich dragen. Deze informatie wordt gebruikt om medische assistentie te kunnen sturen en om de veiligheid van de deelnemers te kunnen monitoren. Ook is het leuk dat begeleiders, familie, vrienden en andere geïnteresseerden je zo via de website en de speciale HomeWalk app kunnen volgen. 

Zijn er veiligheidseisen waar de volgauto’s rekening mee moeten houden?

Voor de volgauto’s wordt een routeboek beschikbaar gesteld met een gedetailleerd routeplan. Ook vind je in dit routeboek alle wisselpunten en opwachtplaatsen. De wisselpunten op de route zijn niet bereikbaar voor de volgauto’s; hier kan niet veilig geparkeerd worden. alle opwachtplaatsen kunnen wel met de auto worden bereikt en hier kan veilig worden geparkeerd. Lees hier meer over het verschil tussen wisselpunten en opwachtplaatsen. 

Houd je als volgauto altijd aan de verkeersregels. Zeker bij het 'meerijden' met je team op provinciale wegen. Zo voorkom je ongelukken en zo voorkom je ook dat we door politie en gemeenten worden aangesproken. Fijn, want we willen graag ook voor de komende jaren hun medewerking.

Vrijwilligers

Hoe kan ik helpen voorafgaand aan, tijdens of na HomeWalk?

HomeWalk kan niet bestaan zonder de inzet van betrokken, enthousiaste vrijwilligers met het hart op de juiste plek! De hulp van enthousiaste vrijwilligers is hard nodig om deze pilot succesvol te laten verlopen. Per locatie zijn we op zoek naar sterke sjouwers die helpen met de op- en afbouw, registratiekanjers, route uitpijlers, cateringhelden, vriendelijke gastvrouwen en –heren, bewakers van de fietsenstalling, fietsenmakers, masseurs, fotografen en gezellige sfeermakers.  

Waar kan ik me opgeven als vrijwilliger voor HomeWalk?

Lijkt het je leuk om je als vrijwilliger in te zetten voor HomeWalk? Of ken je misschien iemand die zich graag wil inzetten als vrijwilliger? Aanmelden kan via ons online aanmeldformuler. Hierin kan je o.a. je kwaliteiten en voorkeur qua locatie en tijd aangeven. 

Hoeveel tijd ben ik kwijt aan mijn vrijwilligerswerk voor HomeWalk?

Naar verwachting ben je zo’n 2 tot 3 uur voor opening van een locatie en 2 uur na sluiting van een locatie bezig. Gemiddeld moet je rekening houden met een dag van c.a. 8 uur. Daarnaast is het altijd handig om vooraf naar de vrijwilligersbriefing te komen zodat je goed voorbereid aan de slag kan als vrijwilliger bij HomeWalk.  

Wordt er een informatiebijeenkomst georganiseerd voor vrijwilligers?

Ja, een aantal weken voor HomeWalk organiseren wij een vrijwilligersbijeenkomst op de locatie waar jij voor ingedeeld bent. Zo kan je goed voorbereid beginnen aan HomeWalk. De data voor de bijeenkomst zijn nog niet bekend. Uiteraard ontvang je een uitnodiging zodra er een datum en tijdstip bekend is voor de bijeenkomst voor jouw HomeWalk-locatie. 

Krijg ik een onkostenvergoeding?

Vrijwilligers kunnen eventueel gemaakte reiskosten bij de organisatie declareren.

De voorbereidingen

Hebben jullie trainingsschema’s beschikbaar?

Ja, we stellen trainingsschema’s beschikbaar. Deze schema’s zijn te downloaden via de link 'Handige documenten' als je bent ingelogd op de website. Daarnaast is het ook een idee om je trainingskilometers vast te leggen in Strava. HomeWalk heeft daar ook een account!

Ik heb de verkeerde gegevens ingevoerd, hoe kan ik dit aanpassen?

Op je eigen profielpagina kun je zelf heel gemakkelijk gegevens aanpassen. Zorg dat je bent ingelogd op de website en ga vervolgens rechtsboven naar 'mijn profiel'. Bovenin zie je ‘bewerk' staan. Als je daar op klikt, kun je jouw gegevens aanpassen. Mocht dit niet lukken, neem dan gerust contact op met de organisatie: info@homewalk.nl 

Langs welke Ronald McDonald Huizen wandelen we?

In 2020 wandelen we in de vorm van een hart langs allerlei Ronald McDonald Huizen. Welke Huizen dat zijn, wordt bekend als de route definitief is. 

Organiseren jullie gezamenlijke trainingen of informatiebijeenkomsten?

Om ervoor te zorgen dat je op en top voorbereid aan de start staat, organiseren we voorafgaand aan HomeWalk een PreWalk. Je ontmoet er andere HomeWalkers, er worden tips & tricks uitgewisseld en ervaringen gedeeld. Bovendien kun je de wandelkleding voor 2020 zien en passen. Zaterdag 4 april 2020 vindt de PreWalk plaatst. De locatie en het programma worden binnenkort bekend gemaakt.

Moeten wij onze eigen logistiek regelen?

Ja, teams regelen hun eigen logistiek. Tips? Neem contact op met de organisatie of check de informatie bij ‘logistiek’ op de pagina met downloads.

Is er parkeergelegenheid bij alle locaties?

Ja, bij alle locaties is voldoende parkeergelegenheid voor de volgauto’s van de HomeWalkers. Afhankelijk van de lengte van de auto ontvangen jullie een parkeerkaart. De parkeerbegeleiders bij de checkpoints verwijzen je op basis van die parkeerkaart naar de geschikte parkeerplaats. De parkeerkaarten dienen aangevraagd te worden bij de organisatie. Er is een maximum aantal volgauto’s per team ingesteld (maximaal 3 personenauto’s, of 1 personenauto en 1 langer voertuig van > 5,2 meter). 

Welke materialen stelt de organisatie beschikbaar aan de renners?

Bij je deelname aan HomeWalk ontvang je van de organisatie een HomeWalk-shirt, persoonlijk startnummer en een goodiebag. Per team ontvang je een GPS-apparaat en tracker die je verplicht bij je dient te dragen tijdens HomeWalk. De organisatie zorgt voor voldoende ravitaillering onderweg en op de checkpoints staan er heerlijke maaltijden voor je klaar.  

Kan de organisatie ons helpen in media benadering?

Ja dat kan zeker. Deel je verhaal met ons en wij kunnen je helpen met de benadering van de lokale en wellicht landelijke media. 

Ook vind je als je bent ingelogd bij de 'handige documenten' voorbeeldbrieven die je zelf kunt bewerken en naar (lokale) media kunt sturen.

Ontvangen wij een HomeWalk shirt?

Iedere wandelaar die deelneemt aan HomeWalk ontvangt een HomeWalk-shirt. Het shirt kan je op 27 juni bij de start ophalen, of van te voren bij één van de afhaallocaties. Die locaties worden t.z.t. bekendgemaakt. 

Bij inschrijving geef je aan ons je maat voor je shirt door. Wil je alsnog je maat wijzigen? Dat kan door in te loggen op je profiel en je gegevens daar aan te passen.  Dit kan vóór uiterlijk half april 2020 nog gewijzigd worden.

Je kunt teamsponsors die meer dan € 5.000 doneren een positie op het HomeWalk-shirt aanbieden. Dit bedrag moet als donatie zijn bijgeschreven. Het logo van het bedrijf binnen moet vóór half maart 2020 opgestuurd worden naar info@homewalk.nl (i.v.m. bedrukking van het shirt). 

Kan ik ook een rondleiding organiseren bij een Ronald McDonald Huis?

In overleg is dat zeker mogelijk en is een mooie manier om je teamleden te laten zien waar je het allemaal voor doet. Neem contact op met de organisatie en dan kijken we of we hiervoor een moment kunnen inplannen.

Het weekend

Hoe weten we welke route we moeten lopen?

Teams krijgen op 27 juni bij registratie voor de start op locatie een GPS-apparaat en trackers. Op de GPS staat de route voorgeprogrammeerd, zodat je precies weet hoe je moet rijden. De route is niet uitgepijld, dus zorg ervoor dat je te allen tijde voldoende batterijen bij je hebt. Daarnaast ontvangen alle teams een routeboek waarin de details van de route zijn opgenomen, specifieke stopplaatsen zijn opgenomen en de adressen van de checkpoints staan vermeld.  

Hoe ziet het programma er uit?

De start- en finishlocatie wordt binnenkort bekend. De start is op zaterdag 27 juni. De komende tijd zullen we het programma hier verder bekendmaken. Houd de site dus in de gaten! 

Welke checkpoint locaties zijn er dit jaar?

De route voor HomeWalk 2020 is nog niet bekend. We werken op dit moment nog aan de checkpoints op de route. Zodra deze bekend zijn, zullen we deze hier bekendmaken. 

Welke route wordt er gewandeld?

De route van HomeWalk 2020 wordt later bekend.

Welke faciliteiten zijn er onderweg?

Onderweg is een aantal cheerpoints ingericht met ravitaillering. Op de checkpoints is er voor alle deelnemers en begeleiders een maaltijd, is er gelegenheid om te douchen of even uit te rusten of kan je even een bezoek brengen aan de masseur. Ook is op de checkpoint entertainment aanwezig. 

Hoe is het geregeld qua eten en drinken?

Om ervoor te zorgen dat deelnemers tijdens HomeWalk op krachten blijven, zorgt de organisatie er uiteraard voor dat er eten en drinken is op de check- en cheerpoints. Deelnemers en begeleiders ontvangen een speciaal polsbandje van de organisatie. Op vertoon van dit bandje kunnen zij onderweg op alle check- en cheerpoints gratis eten en drinken.

Starten we allemaal tegelijk?

Je start als team gezamenlijk vanaf de startlocatie (met z'n allen in het HomeWalk-shirt). De startvakken worden ingedeeld op volgorde van inschrijving. De gele, groene en hartjestrui starten helemaal vooraan. De definitieve startvolgorde wordt daags voor HomeWalk aan de deelnemers gecommuniceerd. 

Wordt er iets georganiseerd op de finish?

Op de finish worden alle teams feestelijk ontvangen. Na een tocht van 120 kilometer en 24 uur staan familie en vrienden uiteraard bij de eindstreep. Er is gezellige muziek en er worden side-events georganiseerd. Meer informatie over het finishprogramma volgt later. 

Kan ik mijn familie en vrienden uitnodigen om mij aan te komen moedigen?

Natuurlijk kan je familie en vrienden uitnodigen om je aan te komen moedigen op de HomeWalk-locaties. Leuk zelfs! We raden aan om met elkaar af te spreken op de start- of finish locatie of op de checkpoints. Daar is voldoende parkeergelegenheid en ruimte zodat iedereen zijn of haar familie kan uitnodigen.  

Hoe kan ik HomeWalk volgen onderweg?

In het HomeWalk-weekend kan je via de website en via de speciale HomeWalk-app precies volgen waar een team zich bevindt door de tracker die ze bij zich dragen. Houd daarnaast ook de social media kanalen in de gaten voor de laatste update. Moedig teams online aan met #KFHomeWalk en volg HomeWalk op Facebook, Twitter en Instagram.

Wanneer wordt de eindopbrengst bekend gemaakt?

Voorafgaand aan het startschot van HomeWalk, op 27 juni, wordt bekendgemaakt met welk bedrag de HomeWalkers, HomeRiders én HomeRunners aan hun geweldige prestatie gaan beginnen. Uiteraard komen er ook tijdens en na het weekend nog donaties binnen. Samen gaan we ervoor om zoveel mogelijk overnachtingen te realiseren voor gezinnen, op loopafstand van hun zieke kind in het ziekenhuis.